قیمت سنگ خرمهره
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم در مورد شکل گیری سنگ خرمهره توضیحاتی ارائه دهیم و چگونگی شکل گیری این سنگ را بیان کنیم به این صورت است که الاغ پس از غذا خوردن که معمولا غذای این حیوان جو یا گندم می باشد، در اثر خوردن این مواد غذایی به مرور زمان تبدیل به یک لخته خونی می شود که به مرور این لخته بزرگتر شده و به شکل یک غده در می آید. 

برای درآوردن این غده از روش های مختلفی استفاده میکنند که حیوان ممکن است بسیار آزار ببیند و اذیت شود و ضمن اینکه خرمهره هم بسیار کم است و یافتن آن کار ساده ای نیست. 

از آنجائیکه این سنگ یا همان خرمهره بسیار کمیاب است ممکن است قیمت سنگ خرمهره هم بالا باشد اما آیا واقعا تمامی صحبت هایی که در مورد خواص سنگ خرمهره می شود درست است؟!

طبق گفته ها و تحقیقاتی که انجام شده است هیچ منبعی مورد اطمینان و دقیقی وجود ندارد که این ادعاها را ثابت کند. 

تمامی صحبت هایی که در مورد سنگ خرمهره می شود شایعاتی بیش نیست و بهتر است به جای استفاده از این سنگ که در اصل یا مهره هم نمی باشد بلکه فقط یک غده است که در بدن یک حیوان شکل گرفته است، از سنگ های معدنی اصلی استفاده کنید که هم در شرایط جوی بسیار سختی تشکیل می شود و هم جذاب و خیره کننده هستند و ضمن اینکه از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. 

تمامی سنگ های معدنی خود به تنهایی از خواص معنوی و درمانی بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر میخواهید سنگی را در اختیار داشته باشید که ترکیبی از بهترین و اصیل ترین سنگ ها باشد و هم اینکه خواص همه سنگ ها را در خود داشته باشد بهتر است از سنگ مولتی استفاده کنید. 

سنگ مولتی ترکیب شده از بیش از ده نوع سنگ اصلی و معدنی است و ارزش بسیار بالایی نیز دارد، ضمن اینکه این سنگ انحصاری جواهر سایت می باشد که می توانید فقط و فقط از طریق همین سایت دریافت کنید. 

خواص سنگ مولتی بسیار زیاد است چرا که از ترکیب چند سنگ ساخته شده اند و همین باعث خاص شدن این سنگ شده است. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: